Amelior blog betreffende Klantenrelaties

Quotes van klanten

Amelior geniet een ruime bekendheid en een goede reputatie dankzij de open opleidingen. Dat hetzelfde kwaliteitsniveau wordt geboden in de individuele begeleiding of bedrijfsinterne opleiding zal u niet verbazen. Maar misschien hoort u het graag eens van de klanten van de voorbije maanden...

31/01/2012 - Amelior

Innovatietechnieken bevorderen klantgerichtheid

Sterk wisselende behoeften vormen een kenmerk van de huidige tijd.  Daardoor speelt innovatie een steeds belangrijker rol in de organisaties. De wisseling van een productgericht bedrijf naar de ‘Customer focused organisation' zet zich steeds sneller door.

01/04/2011 - Snauwaert Lieven (werkinstr.)

ISO/TS 10004 verduidelijkt meten van klantentevredenheid

ISO/TS 10004:2010 is vers van de pers. Het is een niet-certificeerbare, gedetailleerde technische standaard die uitleg geeft bij het meten en analyseren van klantentevredenheid. “De norm zit goed in elkaar en leest als een cursus die alle best practices bij elkaar brengt”, zegt Ivo Demeulenaere, kwaliteitsconsultant bij Amelior.

06/10/2010 - Huyghe Christine

Op de hoogte blijven van onze opleidingen?

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Recente blogs