THEATERSEMINAR: Klanten klagen niet... zij zappen! versie 2.0

Net wat u zoekt

  • Hoe kan u ervoor zorgen dat uw organisatie klantgericht is én daar voordeel uit haalt?
  • Hoe kan u uw mensen daarvoor motiveren of hermotiveren?
Het antwoord op deze vraag ligt elke verantwoordelijke nauw aan het hart. U wil graag dat uw medewerkers het belang van klantentevredenheid vatten, niet alleen vandaag, maar voor de komende maanden en jaren. Opgedane kennis blijft dus best hangen: ze moet begrepen en beleefd worden.
In het ludiek én leerrijk theater-seminar “Klanten klagen niet … zij zappen” ziet en beleeft de toeschouwer die boodschap op een grappige, eigentijdse en interactieve manier. Absoluut niet te missen dus…
U en uw medewerkers krijgen realistische situaties voorgesteld en daarbij ook praktische oplossingen om de dag erop actief te starten met het klantgerichter maken van de eigen organisatie. Dit maakt van het toneelstuk niet alleen een unieke ervaring, maar vooral een uiterst boeiende en doeltreffende training. U en uw onderneming zullen er ongetwijfeld nog lang de positieve resultaten van voelen.

Reeds jarenlang een succesformule

100.000 enthousiaste deelnemers, positieve commentaren en een verdiend daverend applaus: "Klanten klagen niet… zij zappen'" breekt alle records en behoort zonder twijfel tot de meest succesvolle opleidingen aller tijden.
Een beeld zegt meer dan 1000 woorden.
Een theaterseminar doet prima leren. Uw medewerker zal zich jaren na datum nog de principes en inzichten kunnen herinneren.

Programma

Het verhaal:
een manager verneemt van één van zijn beste klanten dat die niet tevreden is en wil 'zappen'. De manager belooft dat hij zal zorgen dat de klant toch een goeie service krijgt, maar moet al snel opboksen tegen het gebrek aan tijd, de manier van werken van zijn personeel en de algemene cultuur in zijn organisatie. Gaandeweg ontdekken de manager en zijn team hoe ze  'legendarisch' kunnen worden op het gebied van integrale kwaliteits- en klantenzorg!

Follow-up na het toneelstuk

Dit onvergetelijk avondje uit waar op een speelse manier wordt ingegaan op 'De klantgerichte organisatie' is geen vrijblijvend plezier. Neen, elke deelnemer krijgt na afloop van de voorstelling een documentatiemap met oefeningen, samenvattingen en bijkomende informatie; ideaal voor verdere interne follow-up.

Voor wie?

U in de eerste plaats. En uw medewerkers. En uw directie. Dit is immers de eerste én de enige training die voor de volledige organisatie, van werkvloer tot directiekamer haar impact heeft.

Getuigenissen

De kijkers van de laatste opvoering vinden dat het stuk een onderscheiding verdient.
Zij zijn zeer positief over:
  • het begrip 'legendarische service'
  • de zeer herkenbare situaties, uit het leven gegrepen
  • de onderhoudende avond; humoristisch en komisch; al zijn de clichés en stereotiepen voor sommigen iets te sterk
  • de alternatieve en interactieve benadering
  • het boeiend, nuttig en leerrijk onderwerp, al moet de kijker aanvankelijk wel even goed moet concentreren om de beginsituatie goed in zich op te nemen
  • de speelse en losse manier om de boodschap te brengen
  • het 'ervaren' van de thema's
  • de didactische en gestructureerde opbouw
  • de commentaar over te logge structuur
  • de variatie en de duidelijke boodschappen
Sommigen vinden dat hun problemen nu eigenlijk wel onderkend zijn, maar daarom niet opgelost.
Tip: daarvoor kan u in een latere fase het werkboek gebruiken.

Ook de praktische bruikbaarheid verdient een onderscheiding, zo blijkt:
  • Zal zeker toegepast worden op de werkvloer, in de telefonie, in de klachtenbehandeling.
  • Dit was een doorsnee van dagelijks reilen en zeilen, uitvergroot weliswaar en genoeg confronterend om er iets leerpunten uit te pikken en mee te dragen.

Incompany voorstelling

Heeft u tegen de 100 deelnemers of meer, dan kan u het theaterseminar - in functie van beschikbaarheid van de acteurs - ook in een door u gekozen locatie op een uur naar keuze laten opvoeren.
Het seminar passen wij, indien nodig, graag aan volgens de specifieke behoeftes van uw eigen organisatie, ev. gekoppeld met een aangepast voor- en/of natraject. Vraag daarvoor naar onze incompany voorwaarden. Let wel, u kan dan zelf geen inkomgeld vragen.
Neem voor meer informatie vrijblijvend contact op met Karin Bastiaannet, via kb@amelior.be of +32 (0)56 23 20 66.

Trainer

Het geheel wordt u gebracht door professionele beroepsacteurs. Op een ongekend levendige en grappige wijze geven zij concrete oplossingen voor dagelijkse bedrijfsproblemen.

Praktisch

Inlichtingen

"Ik neem graag met u contact op voor meer info, als u mij via onderstaande knop uw gegevens bezorgt. U kan me ook gerust bellen."

Karin BASTIAANNET
+32 (0)56 23 20 66

Contacteer mij

Inschrijven

Deze opleiding is op korte termijn enkel via in-company training te bestellen. Wij willen u graag verwittigen mocht dit wijzigen of kunnen vrijblijvend met u de mogelijkheden bekijken.

verwittig mij

Heeft u een aantal medewerkers die deze training zouden kunnen volgen? U bepaalt volledig zelf waar en wanneer u deze opleiding organiseert, als u kiest voor een incompany training. Ook de inhoud en desgewenst de taal kan eventueel afgestemd worden op uw noden.

Incompany trainingen bieden u een aantal klantgerichte voordelen:
  • economisch interessanter;
  • training op maat: oefeningen, voorbeelden en praktijkgevallen uit uw bedrijf;
  • flexibiliteit qua organisatie: plaats en tijdstip worden afgesproken;
  • mogelijkheid om de opleiding eventueel in een andere taal aan te bieden.

Meer info aanvragen kan u hier