U herkent het vast en zeker:

 

“Ik zou dit nieuw project heel graag naar mij toe trekken maar het ontbreekt mij momenteel echt aan tijd hiervoor…”

“Uitstekend idee, maar niemand binnen ons bedrijf beschikt over de specifieke kennis en/of nodige ervaring…”

We merken dit steeds vaker bij onze klanten: er groeien schitterende ideeën, maar de tijd noch de expertise is aanwezig binnen het bedrijf zelf om alles in goeie banen te leiden en schitterende resultaten te behalen. Het antwoord op uw vraag is het interim-management bij Amelior. 

 

 

Amelior kent uw redder in nood

Wij helpen u graag op weg: we beschikken over een portfolio van 250 experten, gevalideerd en ondersteund door Amelior met ondertussen 50 jaar ervaring, en dit binnen de focusdomeinen Kwaliteit en Veiligheid.

 

  • Wij zetten graag in op een gepersonaliseerde en op maat ontworpen aanpak waarbij onze interim-managers steunen op een praktische expertise en een waaier aan vaardigheden.
  •  Amelior houdt de vinger aan de pols wat betreft de snel evoluerende marktomstandigheden en speelt daar telkens weer concreet op in.
  • Kort op de bal spelen bij een aanvraag is geen probleem dankzij onze uitgebreide database van deskundigen die op het juiste moment beschikbaar zijn en flexibel kunnen ingezet worden, ook in het buitenland.
  • Bent u op zoek naar een operationeel of eerder strategisch profiel? Geen probleem!
  • Ons interim-management is bovendien transparant in kostprijs en flexibel opzegbaar.

     

 

Aarzel niet en contacteer ons!

Neem de druk van de ketel binnen uw bedrijf, hou uw medewerkers aan de slag op hun afdeling om zo de continuïteit van uw processen te verzekeren en vertrouw daarnaast op één van onze interim-managers om reeds van start te gaan met uw idee of project, in afwachting van een definitieve oplossing.

 

Wenst u vrijblijvende informatie of een concreet voorstel, contacteer dan Pascaline Derveaux via pdv@amelior.be of 056/24 16 02